VAN ÇATAK İLÇE MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

ÇPL KANTİN İHALE İLANI

İLGİ: Milli Eğitim Bakanlığı Okul Aile Birliği Yönetmeliği.   Madde 1 –Van Çatak Çok Programlı Lise Müdürlüğü Kantini Okul Aile Birliği tarafından üçüncü şahıslara muhammen bedel tespit komisyonunca belirlenen bedel üzerinden ilgi yönetmelik çerçevesinde 2886 Sayılı Devlet İhale Kanunun 35/d ve 51/g maddelerine göre, pazarlık usulü ile kiraya verilecektir.  
ÇPL KANTİN İHALE İLANI

İLGİ: Milli Eğitim Bakanlığı Okul Aile Birliği Yönetmeliği.

Madde 1 –Van Çatak Çok Programlı Lise Müdürlüğü Kantini Okul Aile Birliği tarafından üçüncü şahıslara muhammen bedel tespit komisyonunca belirlenen bedel üzerinden ilgi yönetmelik çerçevesinde 2886 Sayılı Devlet İhale Kanunun 35/d ve 51/g maddelerine göre, pazarlık usulü ile kiraya verilecektir.

Pazarlığa Konu Olan Kantinin:

a) Okul Adı : Çatak Çok Programlı Lise Müdürlüğü

b) Telefon ve Faks No : Tel: 432 512 20 95

c) Aylık Muhammen Bedel : 474.00.-TL

d) İhalenin Yapılacağı Yer : Çatak Çok Programlı Lisesi Müdür Odası

e) İhalenin Yapılacağı Tarih ve Saat : 25/04/2013 Perşembe Günü saat 11:00

f) Öğrenci Mevcudu : 590 (180 Öğrencisi Yatılı)

g) Öğrenim Şekli : İkili

Madde 2- Muhammen bedelin 9 aylık tutarının (4266,00.-TL ) %3’u tutarında komisyonca tespit edilen (127,98-TL) oranın geçici teminat olarak Çatak Çok Programlı Lisesinin okul-aile Birliğinin TR 86 000 1000 548 080 880 52 5001 nolu hesabına yatırmak zorundadır.

Madde 3-ihaleye katılmak isteyenler şartname bedeli olan 100.00 (yüz) TL yi Çatak Çok Programlı Lisesinin okul-aile Birliğinin TR 86 000 1000 548 080 880 52 5001 nolu hesabına yatırmak zorundadır.Şartname Çatak Çok Programlı Lisesinden dekont karşılığında temin edilecektir.

Madde 4-İşin yapılma yeri, teslim alma ve teslim etme şekil ve şartlar: İhale şartnamesinde belirtilmiştir. .

Madde 5-İhaleyi alan kişiler yer teslimi yapılmadan %6 kesin teminatlarını yatırmak zorundadırlar.

İŞE BAŞLAMA VE İŞİ BİTİRME TARİHİ, GECİKME HALİNDE ALINACAK CEZALAR;

 

Madde 6-Kira süresi yer teslimi yapıldıktan sonra düzenlenecek sözleşme tarihinden itibaren bir yıl sonra sona erer. Bu bir yıllık işletme süresi sözleşmenin feshini gerektiren nedenler yoksa kantin kira sözleşmesi muhammen bedel tespit komisyonunca Üretici Fiyatları Endeksi(ÜFE) oranında yapılacak artışla 5 (beş) yıl uzatılabilecektir. Bu süre toplamda 5 (beş) yılı geçemez.

İHALE KOMİSYONUNA VERİLECEK EVRAKLAR:

Madde 7-İhaleye katılmak için başvuranlardan;

a) Nüfus cüzdanının fotokopisi ( Onaylı)

b) İkametgâh belgesi yada yerleşim yeri belgesi(Son 6 Ay içersinde alınmış,Onaylı)

c) Sabıkası bulunmadığına dair sabıka kayıt belgesi ( Son 6 Ay içinde alınmış)

d) Sağlık raporu (Son 6 ay içinde alınmış).

e) Girmek istediği okul için belirtilen geçici teminatı yatırdığına dair makbuz.

f) Başka kantin işletmediğine ve ihaleden men yasağı olmadığına dair taahhütname

( İlgili Esnaf Odasından alınacaktır.)

g) Öğrenim Belgesi

h) Geçici teminatın satın alındığına dair dekont.

i) Kantin İşletmeciliği Mesleki Yeterlilik Belgesi ( Kantin işletmeciliği meslek dalı, 3308 sayılı kanun kapsamına alındığından, Okul Aile Birliği Yönetmeliği’nin 17. maddesi’nin 4. fıkrası gereğince Kantin ve benzeri yerlerin kiralanmasında yapılacak ihalelerde katılımcılardan Kantin İşletmeciliği ustalık belgesi istenir. Ancak katılımcıların hiçbirinin Kantin işletmeciliği Ustalık belgesinin olmaması durumunda kantin işletmeciliği üzerine Kalfalık belgesi istenir, onunda olmaması halinde ise sertifika, kurs bitirme belgesi veya kantin ile ilgili işyeri açma belgelerinden en az birine sahip )olması zorunludur.

j) Herhangi bir nedenle sözleşmesi feshedilmiş kişi veya kişiler ihaleye katılamaz.

k) Okul İdaresinden alınmış, Okul kantinini veya kantin yerini gördüğüne dair yer gördü belgesinin aslı

Madde 8- İhaleden önce kantin yeri görülebilir.

Madde 9- İhale komisyonu, ihaleyi yapıp yapmamakta serbesttir. Ayrıca okulun huzur, güvenlik, gizlilik, sağlık, temizlik vb. gibi özelliklerini koruyup gözetecek güvenirlilikteki kişi veya kuruşlara kiraya vermeye yetkilidir.

İhaleye katılanların ihale komisyonunca evrakları incelenerek ihaleye katılmaya uygun görülen kişiler ihaleye kabul edilir. İhale komisyonunca ihaleye katılması uygun görülmeyen kantin işletmek için uygun yeterlilikte olmayan şahıslar ihale odasından çıkartılır ve ihaleye geçilir.

Madde 10 - Bu ilan, 15/04/2013/ Salı günü saat 11.00 ve 25.04/2013 / Perşembe günü saat 11.00’a kadar,Çatak Kaymakamlığı İlan Panosu,Çatak İlçe Milli Eğitim İlan Panosu,Çatak Belediyesi İlan panosu ve İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü ile Çatak Çok Programlı Lisesi Müdürlüğü web sayfasında yayınlanacak.

Madde 11- İHALEYE KATILACAK KİŞİLERDE ARANILACAK ŞARTLAR:

a) T.C. vatandaşı olmak

b) Yüz kızartıcı suçtan hüküm giymemiş olmak

c) İhaleye vekâletle girilmez. Kantin bizzat yüklenici tarafından çalıştırılacaktır. Kantin başkası

tarafından çalıştırılamaz, resmi veya gayri resmi devir ve temlik yapılamaz.

d) Başka kantin işletiyor olmamak

e) Gerçek kişi olmak (Vakıf veya Tüzel Kişi Olmamak)

f) Sağlık yönünden sakıncalı olmamak

g) Kantin İşletmeciliği ustalık belgesi istenir. Ancak katılımcıların hiçbirinin Kantin işletmeciliği

ustalık belgesinin olmaması durumunda kantin işletmeciliği üzerine kalfalık, belgesi istenir,

onun da olmaması halinde ise sertifika, kurs bitirme belgesi veya kantin ile ilgili işyeri açma

belgelerinden en az birine sahip olması zorunludur.

Madde 12- Ağır hapis, (6) aydan fazla hapis veya “zimmet-ihtilas-irtikâp-rüşvet-hırsızlık-dolandırıcılık-sahtecilik-inancı kötüye kullanma-dolaylı iflas” gibi yüz kızartıcı bir suçtan dolayı hüküm giymiş olanlar, bu cezalarını tamamlayarak tahliye edilmiş olsalar dahi kantin ihalelerine başvuruları kabul edilemez ve ihaleye de katılamazlar.

 

Madde 13-İhaleyi kazanan kantin işleticileri, kira sözleşmelerinde belirtilen maddelere aynen uyacaklar ve yükümlülüklerini yerine getireceklerdir. Sözleşme süresince sözleşmeye aykırılık ve yükümlülüklerin yerine getirilmemesinin tespiti durumunda işletmeciye bildirim tarihinden itibaren sözleşme fesih olacaktır.

 

Madde 14-İhale komisyonu ihaleyi yapıp yapmamakta serbesttir

Madde 15-İhale komisyonu tarafından ihale kararı, karar tarihinden 15 gün içersinde ita amirine onaylatılır veya iptal edilebilir.

 

Madde 16-Ödemeler Milli Eğitim Bakanlığının Okul Aile Birliği Yönetmeliği ve eki sözleşmeye göre yapılacaktır.

 

Madde 17- Kira ödemeleri:

Yüklenici yıllık kira bedelinin % 3 ünü defterdarlık/malmüdürlüğüne üçer aylık dönemler itibarıyla dönemi takip eden ayın yirmisine kadar peşin olarak yatırarak dekontu birliğe/okul müdürlüğüne teslim edecektir.

Yüklenici %3 arz bedelinin ödenmesinden geriye kalan kira bedelinin %10’unu İl Millî Eğitim Müdürlüğüne ,% 10’unu İlçe Milli Eğitim Müdürlüğüne, % 80 ini de birliğin göstereceği hesaplara yatırarak dekontlarını birliğe/okul müdürlüğüne teslim edecektir.

Süresinde ödenmeyen işletme bedeline 6183 sayılı Amme Alacaklarının Tahsil Usulü Hakkında Kanun’un 51 inci maddesi gereğince belirlenen oranda gecikme zammı uygulanacaktır.

Madde 17- Elektrik ve Su Gider bedeli: Sözleşme konusu kantinin elektrik, su, doğalgaz, ısıtma gideri, okulun sayaçlarından ayrı ise tahakkuk eden fatura bedelleri ilgili tahsilat müdürlüklerine, okulun sayaçlarıyla aynı ise idare tarafından tespit edilecek miktar tahakkuk dönemlerinde Mal Müdürlüklerine ödenmek üzere yüklenici tarafından okul idaresine ödenir.

Madde 18-İhtilafların hal mercii Çatak İcra Daireleri ve Mahkemeleridir.

Madde 19- Sözleşmenin yürürlüğe girmesi ita amirinin onayına bağlıdır.

 

İLAN OLUNUR.

Adnan Menderes Mah. Fevzi Çakmak Cad. No 45 Çatak Van - 0432 512 26 36

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.